מוצר נוסף בהצלחה

כל ההטבות והמבצעים מתווספים בקופה הזמנות לאילת יחויבו פחות מע"מ

כאן הקנייה בטוחה
כאן הקנייה בטוחה
2023-05-13T22:00:21+03:00



ניתן לרכוש אותו אצלנו בקישור הבא לרכישה לחץ כאן


MYLO הוא ה-A.I הראשון בעולם. מערכת מציל המנטרת באופן פעיל את הבריכה שלך 24/7. הטכנולוגיה החכמה מאפשרת ל-MYLO לזהות סיכוני טביעה ולזהות תרחישי טביעה כדי לשלוח סדרה של אזעקות מתגברות באמצעות התראות ניידות ומערכת אזעקה ביתית. בדוק את הסרטון למידע נוסף על השקט הנפשי ש-MYLO יכול להביא לך!



במה שונה MYLO?

התקני בטיחות קיימים לבריכה כגון גדרות, כיסויי בריכה או אזעקות מכניות רק מנסים למנוע גישה לא מורשית לבריכה. אבל הם הופכים חסרי תועלת כאשר מישהו כבר נמצא בבריכה (בין אם מורשה או לא). לעומת זאת, MYLO "צופה" בבריכה 24/7 כאשר יש אנשים בבריכה וכאשר הבריכה אינה בשימוש. יתרה מכך, בעוד שאזעקות קיימות מחייבות אותך לבטל ולהפעיל מחדש בעת שימוש או יציאה מהבריכה, עם MYLO אינך צריך לדאוג אם תשכח להפעיל או לבטל, לכסות או לחשוף, לנעול או לפתוח שום דבר. MYLO נמצא במעקב ללא הפסקה, ביום ובלילה.



מערכת אחת, שלוש שכבות של הגנה מתקדמת

התראת נוכחות - MYLO מודיע לך בהתראה קצרה כאשר מישהו מתקרב לבריכה, ולאחר מכן כאשר מישהו נכנס למים (אם הבריכה לא הייתה בשימוש במשך יותר ממספר דקות). זיהוי שלטי טביעה לפני טביעה - ברגע ש-MYLO מזהה סימני מצוקה היא תתחיל להשמיע אזעקה חזקה ומסלימה.


זיהוי טביעה בולטת – ברגע ש-MYLO מזהה שילד/אדם חסר תנועה, כשהראש מתחת לפני המים, הוא יתחיל להשמיע אזעקה חזקה ומסלימה.


כל האזעקות נשמעות בבריכה עצמה, וביחידה הביתית המתחברת, והודעות דחיפה נשלחות לכל הסמארטפונים המותאמים יחד עם תמונת האירוע שהפעיל את האזעקה.


איך זה עובד ?

MYLO (פטנט מס' 11216654 בארה"ב) מנטרת כל הזמן את הבריכה עם מצלמות הווידאו התת-מימיות והמעליות המובנות שלה, תוך שימוש בטכנולוגיית ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית. MYLO מתוכנת לזהות אנשים בבריכה וכן את מיקומם ותנועתם. באמצעות טכנולוגיה זו הוא מנתח כל הזמן את הווידאו בזמן אמת שהוא מצלם מהמצלמות שלו ובכל פעם שהוא מזהה אירוע כמעט טביעה הוא יוצר אזעקה. במקביל ולמקרה שאתה לא בסביבה, הוא שולח התראות לכל בני הבית דרך הסמארטפונים/טאבלטים שלהם.


ניתן לרכוש אותו אצלנו בקישור הבא לרכישה לחץ כאן




קצת על טביעה

דמיינו לעצמכם צפים על המים ונושמים את כל האוויר מהריאות שלכם. אתם בוודאי מכירים את תחושת השקיעה והדחף המיידי לנשום פנימה כדי להמשיך לצוף. בלי אוויר בריאות הגוף שלך שוקע. בהתאם לכך, ברוב המקרים, כאשר אדם טובע, הוא שוקע במהירות לתחתית.


במיוחד פעוטות לא יראו שום מאבק לפני שקיעה. MYLO מזהה מצב כזה ומפעילה אזעקה.


עם זאת, כאשר מופיעים סימני מאבק לפני טביעה, MYLO יכולה גם לזהות אותם ולהגדיר את האזעקה כבר בשלב זה.


אבל האם זה לא מאוחר מדי?

עבור ילדים, נזק בלתי הפיך לרקמות המוח מתרחש בדרך כלל לאחר כ-4-5 דקות ללא חמצן, (עבור מבוגרים זה לאחר כ-3-4 דקות).


MYLO מזהה מתי אדם שוקע, כלומר שניות לאחר שהוא או הוא הפסיק לנשום, והוא מפעיל סדרה של אזעקות מתגברות תוך שניות. זה נותן לך מספיק זמן להוציא את האדם מהמים ולהתחיל בהחייאה או כל פעולה חיונית אחרת.


לאנשים שטובעים ומורחקים מהמים בתוך מסגרת זמן כזו יש סיכויים גבוהים מאוד לשרוד ללא כל נזק.




לא אזעקת הבריכה שחשבת

שלא כמו אזעקות הבריכה ה"סטנדרטיות", ה-MYLO אינו מבוסס על מנגנון ציפה אלא על מצלמות ותוכנת בינה מלאכותית ש"מבינה" מה הוא רואה, אז:


MYLO "רואה" אנשים. אזעקות הבריכה "חושות" את תנועת המים.

MYLO משתמשת במצלמות מתחת למים ומעל המים ובטכנולוגיה מבוססת AI/ראייה ממוחשבת. אזעקות לבריכה משתמשות במצופים מכניים.

MYLO "צופה" בבריכה 24/7. לא ניתן להשתמש באזעקות בריכה בעת שימוש בבריכה מכיוון שאנשים מייצרים גלים שמפעילים את האזעקה.

MYLO מתריע רק לאחר זיהוי אדם שנכנס או נמצא בסכנת טביעה. אזעקת בריכה בעת חישת תנועה במים שיכולה להיות מופעלת גם על ידי רוח, ואקום בריכה וכו' ובכך לייצר אזעקות שווא רבות

MYLO תמיד פועל. עם אזעקות לבריכה, עליך לזכור להפעיל אותן מחדש ברגע שכולם יצאו מהבריכה.

איך זה מתמודד עם ראות לקויה ומכשולים?

באמצעות יכולות ה-AI שלה, MYLO יכול לדעת כמה טוב הוא רואה. בעיית הראות השכיחה ביותר קשורה לעכנות המים, במיוחד בתחילת הקיץ, לאחר שהצטברו מעט אבק ולכלוך בקרקעית הבריכה וכאשר אנשים נכנסים, האבק מתחיל לעלות ולהתערבב במים, מה שגורם ל- הבריכה מעט מעוננת.


כאשר MYLO לא יכול לראות היטב עד הקצה הרחוק, הוא יודיע על ידי חיווי ביחידה הביתית, והתראה בטלפון שלך.


תופעה נוספת מתרחשת בתחילת הקיץ כאשר הבריכה "פולטת" בועות אוויר זעירות שיכולות להידבק לכיפת המצלמה התת-ימית. באמצעות יכולות ה-AI שלה MYLO 'מזהה' את הבועות הללו וכשהן נעשות צפופות מדי המערכת מוחקת אותן עם ה"עפעף" שלה.


האם אוכל להשאיר את הבריכה שלי ללא השגחה?

MYLO אינו מהווה תחליף לכל אמצעי הזהירות הרגילים שאתה צריך לנקוט בבריכה שלך, כגון אי השארת ילדים ללא השגחה בפנים, או בקרבת הבריכה.


MYLO מזהה את רוב מקרי הטביעה, אך באותו אופן, לא היית נוהג בפזיזות רק בגלל שיש לך חגורת בטיחות וכרית אוויר, אתה לא צריך לסמוך רק על מערכת בטיחות כלשהי כאשר חיי אנשים מונחים על כף המאזניים. תמיד נדרשת השגחת מבוגרים.


אז מה קורה בלילה?

בלילה, אם אורות הבריכה הפנימית או האורות החיצוניים דולקים, MYLO עדיין יכולה לסמוך על המצלמות ברזולוציה הגבוהה שלה. אבל מה אם זה חשוך לגמרי?


בדיוק כמונו, ל-MYLO יש חיישנים משניים, במקרה הזה, חיישן לחץ, המעיד על תנועת מים. כאשר המים נעים בצורה מחשידה, וחשוך מכדי שהמצלמה "תראה", היא תשלח הודעת "תנועת מים חשודה" לטלפון שלך, והתרעות קצרות בקול ליחידה הביתית וליחידת הבריכה.


איך זה נבדק?

במהלך תהליך הפיתוח, MYLO נבדקה באלפי תרחישים המדמים אירועי טביעה, במגוון רחב של בריכות שחייה, עם מבוגרים וילדים.


אבל יש עוד. MYLO משתמשת בטכנולוגיית בינה מלאכותית שממשיכה כל הזמן "ללמוד" ולהשתפר, ואפילו להסתגל לבריכה שלך.


שלא כמו כל מערכת אחרת בניגוד לאזעקות לבריכה, אין צורך להפעיל או לכבות אותן בעת שימוש או ניקוי הבריכה. MYLO אינו רגיש לתנועה אלא מנתח כל הזמן הדמיית וידאו של האנשים בבריכה.

שלא כמו כיסויי בריכה או גדרות, אין חשש לפתיחתם או סגירתם שכן MYLO פעיל 24/7, כאשר הבריכה בשימוש וכאשר הבריכה ריקה.

שלא כמו צמידים, אתה לא צריך שיהיה אחד לכל ילד או להיות מודאג אם הילד עונד אותו כל הזמן או מוריד אותו, פשוט כי MYLO משתמשת במצלמה כדי לעקוב אחר הילדים בבריכה כל הזמן.

בשונה ממערכות המשתמשות רק במצלמות מעל הבריכה שאינן יכולות לעקוב אחר פעילות מתחת למים, MYLO עוקב אחר הפעילות הנראית מלמעלה מהבריכה ומתחת למים ולכן היא הרבה יותר מדויקת באיתור אירוע טביעה.

שיפור מתמשך MYLO יוצא מהקופסה עם הרבה "ידע" המאפשר לזהות את רוב אירועי הטביעה תוך יצירת מינימום אזעקות שווא.


אבל לבריכה שלך עשויות להיות תכונות שונות וייחודיות ש-MYLO מעולם לא "ראתה" לפני כן.


לפיכך, בשבועיים הראשונים, הוא עשוי ליצור יותר אזעקות שווא מהרגיל.


כאשר יש אזעקת שווא, באמצעות האפליקציה שלך, אתה יכול להגיד ל-MYLO להתעלם ממנה, וכך היא לומדת, ושיעור אזעקות השווא יירד באופן דרמטי עד קרוב לאפס.


איך MYLO מתחברת לאינטרנט

Mylo התחבר לאינטרנט ולאפליקציה דרך חיבור WIFI, לכן כדי לחבר את MYLO לאפליקציה יש צורך ב-WIFI Range באזור הבריכה, עם זאת, MYLO עדיין יכול לתפקד ללא חיבור WIFI, במקרים כאלה לא תקבל התראה לאפליקציה שלך (עם זאת, תקבל את האזעקה ביחידת הבריכה וביחידה הביתית)


כיצד MYLO מטעין/מקבל חשמל?

המערכת אינה פועלת ללא ספק הכוח מחובר. שמור אותו מחובר לחשמל כל הזמן.


ניתן לרכוש אותו אצלנו בקישור הבא לרכישה לחץ כאן


MYLO בטוח לשימוש בבריכה מכיוון שהוא משתמש במתח חשמלי במתח נמוך (24V)